Unholy Tavern - Rpg Online
Magiczny swiat Rpg na bazie Warhammera - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Unholy Tavern - Rpg Online Strona Główna
->
Systemy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Info Ogolne
----------------
O co chodzi
Regulamin
Komunikaty
Miasta
----------------
Dirnen
Nowe Ashen
Fort na rozstajach
Informacje
Sesje
----------------
Sesje prowadzone przez Ja
Księgozbiór
----------------
Rasy
Profesje
Cenniki
Karczma
----------------
Ogłoszenia
Przy piwku...
Humor
Wieści z innych krain
Stolik dla gości
Miejsce dla bohaterów
Gierki
Inne gry
----------------
Star Wars
Zainteresowania
----------------
Stona internetowa Unholy Tavern
Filmy
Muzyka
Książki
Gry
Systemy
Sport
Twórczość
Dodatki
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spock
Wysłany: Wto 17:53, 08 Sty 2008
Temat postu:
Może i tak tylko nie wiem po co
ale może znajdę jakąś dziurę w systemie :P
Trip
Wysłany: Wto 17:27, 08 Sty 2008
Temat postu:
nie... na 15 poziomie PO ginie nie mozna nia grac.. moze i podpuszcza...
ale co tam moze sie troche o warhammerze dowie ;]
Spock
Wysłany: Wto 14:29, 08 Sty 2008
Temat postu:
Czy postać z PO na 99 jest jeszcze zdrowa na umyśle :P
Mictlan
Wysłany: Wto 14:24, 08 Sty 2008
Temat postu:
hahahah xD Diuk po co sie wtracasz ;D
Diuk
Wysłany: Pon 23:20, 07 Sty 2008
Temat postu:
to wy się nie domyśliliście jeszcze że Spock was podpuszcza??:P
Trip
Wysłany: Pon 22:09, 07 Sty 2008
Temat postu:
taaa... poziom mocy 99... zaden mag tyle nie ma... najpotezniejsi maja 5? :P
WW - walka wrecz
US - umiejetnosci strzeleckie
K - na jej podstawie okresla sie sile np. 13K = 1sily 46K=4 sily itd
ODP - odpornosc na jej podstawie okresla sie wytrzymalosc (ile moze wytrzymac twoj bohater <obrazen> np. ork trafil cie z sila 5 + 3 (z k6) to walnal cie za 8, 8- twoja odpornosc = obrazenia, od swojej zywotnosci odejmujesz obrazenia ;])
ZR - zrecznosc
INT - inteligencja
SW - sila woli - do rzucania czarow i ich odpierania
OGD - oglada - jaki piekny jestes :P
A - atak (ile atakow mozesz wykonac w danej turze)
ZYW - zywotnosc
S - sila
WT - wytrzymalosc
SZ - szybkosc
MAG - pkt magi
PO - pkt obłędu
PP - pkt przeznaczenia (cos typu "ile masz zyc")
Spock
Wysłany: Pon 21:15, 07 Sty 2008
Temat postu:
Wemos to podam ci statsy członka Bractwa Assassinów:
WW 99 US 99 K 99 ODP 99 ZR 99 INT 99 SW 99 OGD 99 A 99 ZYW 99 S 99 WT 99 SZ 99 MAG 99 PO 99 PP 99
:P
Co ty na to
(Jakbym wiedział o czym pisze to było by fajnie
Zaufałem starej zasadzie: Im więcej tym lepiej :P )
Trip
Wysłany: Pon 19:42, 07 Sty 2008
Temat postu:
magii z warhammera prosze nie mieszac chlopcy w te dyskusje a tymbardziej magie elfow... jest ona zbyt potezna... elfy magowie to najpotezniejsza "jednostka" w warhammerze 2. Oczywiscie nie mozna nia grac, chyba ze ma sie glupiego MG.
mowa tu o elfach co wladaja magia "wyzsza" czy jakos tak tzn. wszystkimi wiatrami magii (ktorych jest z 8.... dla porownania czlowiek moze wladac maxymalnie 1...
)
wemos
Wysłany: Pon 19:37, 07 Sty 2008
Temat postu:
krasnal zabójca demonów:
WW 90 US 40 K 75 ODP 75 ZR 50 INT 40 SW 70 OGD 30 A 3 ZYW 23 S 7 WT 7 SZ 3 MAG - PO 6 PP 3
umiejetnosci: unik ( +20), spostrzegawczosc
zdolnosci: rozbrajanie, silny cios, niezwykle odporny, twardziel, moerderczy atak, nieustraszony, odpornosc na trucizny, blyskawiczny blok. bardzo silny, krzepki
wyposazenie: skórznia (+1 PZ na wszystko), dwuręczny topór
czlowiek skrytobójca:
WW 65 US 65 K 45 ODP 50 INT 60 SW 75 OGD 42 A 3 ZYW 17 S 4 WT 5 SZ 5 MAG - PO 3 PP 3
umiejetnosci: spostrzegawczosc, zwinne palce (+10), skradanie się (+10), sledzenie (+10), ukrywanie sie (+10), warzenie trucizn
zdolnosci: szósty zmysł, chodu!, blyskawiczny blok, szybkie wyciagniecie, strzal mierzony
wyposazenie: siec, 4 noze do rzucania, kotwiczka do wspianczki, 10m liny, porcja trucizny (dowolnej)
usunalem ten wampiryczny sztylet gdyz jest to zbyt potezny artefakt...
lepszy niz mlot sigmara jak patrzylem (na statsy mlota xD)
skrytobojca zostal by... hm... zmieciony...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin