Autor Wiadomość
Spock
PostWysłany: Wto 17:53, 08 Sty 2008    Temat postu:

Może i tak tylko nie wiem po co Very Happy ale może znajdę jakąś dziurę w systemie :P
Trip
PostWysłany: Wto 17:27, 08 Sty 2008    Temat postu:

nie... na 15 poziomie PO ginie nie mozna nia grac.. moze i podpuszcza... Very Happy ale co tam moze sie troche o warhammerze dowie ;]
Spock
PostWysłany: Wto 14:29, 08 Sty 2008    Temat postu:

Czy postać z PO na 99 jest jeszcze zdrowa na umyśle :P
Mictlan
PostWysłany: Wto 14:24, 08 Sty 2008    Temat postu:

hahahah xD Diuk po co sie wtracasz ;D
Diuk
PostWysłany: Pon 23:20, 07 Sty 2008    Temat postu:

to wy się nie domyśliliście jeszcze że Spock was podpuszcza??:P
Trip
PostWysłany: Pon 22:09, 07 Sty 2008    Temat postu:

taaa... poziom mocy 99... zaden mag tyle nie ma... najpotezniejsi maja 5? :P

WW - walka wrecz
US - umiejetnosci strzeleckie
K - na jej podstawie okresla sie sile np. 13K = 1sily 46K=4 sily itd
ODP - odpornosc na jej podstawie okresla sie wytrzymalosc (ile moze wytrzymac twoj bohater <obrazen> np. ork trafil cie z sila 5 + 3 (z k6) to walnal cie za 8, 8- twoja odpornosc = obrazenia, od swojej zywotnosci odejmujesz obrazenia ;])
ZR - zrecznosc
INT - inteligencja
SW - sila woli - do rzucania czarow i ich odpierania
OGD - oglada - jaki piekny jestes :P
A - atak (ile atakow mozesz wykonac w danej turze)
ZYW - zywotnosc
S - sila
WT - wytrzymalosc
SZ - szybkosc
MAG - pkt magi
PO - pkt obłędu
PP - pkt przeznaczenia (cos typu "ile masz zyc")
Spock
PostWysłany: Pon 21:15, 07 Sty 2008    Temat postu:

Wemos to podam ci statsy członka Bractwa Assassinów:

WW 99 US 99 K 99 ODP 99 ZR 99 INT 99 SW 99 OGD 99 A 99 ZYW 99 S 99 WT 99 SZ 99 MAG 99 PO 99 PP 99

:P

Co ty na to Question

(Jakbym wiedział o czym pisze to było by fajnie Smile Zaufałem starej zasadzie: Im więcej tym lepiej :P )
Trip
PostWysłany: Pon 19:42, 07 Sty 2008    Temat postu:

magii z warhammera prosze nie mieszac chlopcy w te dyskusje a tymbardziej magie elfow... jest ona zbyt potezna... elfy magowie to najpotezniejsza "jednostka" w warhammerze 2. Oczywiscie nie mozna nia grac, chyba ze ma sie glupiego MG.

mowa tu o elfach co wladaja magia "wyzsza" czy jakos tak tzn. wszystkimi wiatrami magii (ktorych jest z 8.... dla porownania czlowiek moze wladac maxymalnie 1... Very Happy)
wemos
PostWysłany: Pon 19:37, 07 Sty 2008    Temat postu:

krasnal zabójca demonów:
WW 90 US 40 K 75 ODP 75 ZR 50 INT 40 SW 70 OGD 30 A 3 ZYW 23 S 7 WT 7 SZ 3 MAG - PO 6 PP 3
umiejetnosci: unik ( +20), spostrzegawczosc
zdolnosci: rozbrajanie, silny cios, niezwykle odporny, twardziel, moerderczy atak, nieustraszony, odpornosc na trucizny, blyskawiczny blok. bardzo silny, krzepki

wyposazenie: skórznia (+1 PZ na wszystko), dwuręczny topór

czlowiek skrytobójca:
WW 65 US 65 K 45 ODP 50 INT 60 SW 75 OGD 42 A 3 ZYW 17 S 4 WT 5 SZ 5 MAG - PO 3 PP 3

umiejetnosci: spostrzegawczosc, zwinne palce (+10), skradanie się (+10), sledzenie (+10), ukrywanie sie (+10), warzenie trucizn
zdolnosci: szósty zmysł, chodu!, blyskawiczny blok, szybkie wyciagniecie, strzal mierzony

wyposazenie: siec, 4 noze do rzucania, kotwiczka do wspianczki, 10m liny, porcja trucizny (dowolnej)
usunalem ten wampiryczny sztylet gdyz jest to zbyt potezny artefakt... Smile lepszy niz mlot sigmara jak patrzylem (na statsy mlota xD)
skrytobojca zostal by... hm... zmieciony...

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group